Clubhuis

Activiteitencommissie

De AC organiseert het gehele seizoen door verschillende evenementen, klein en groot. Doel van de AC is het versterken van de verbinding van leden en niet leden aan onze club door gezellige activiteiten te initiëren. Daarnaast genereert de AC jaarlijks inkomsten voor specifieke doeleinden. Vast activiteiten zijn bijvoorbeeld het rad van fortuin, de rollade actie, oliebollentoernooi, koningspelen en het eindfeest. Het is een jonge, zeer leuke commissie. Alle hulp is hier ook welkom! Interesse, meld je aan bij Jozé Neef.

Clubhuiscommissie

De bezetting van het clubhuis is één van de taken welke door de clubhuiscommissie wordt geregeld. Dit gebeurt door de barmedewerkers in te roosteren, waarbij rekening wordt gehouden met zijn of haar persoonlijke wensen. Een ieder is zodoende vroegtijdig op de hoogte wanneer hij/zij bardienst heeft.

Schoonmaken

Ook het schoonmaken van het clubhuis behoort tot de taken van de clubhuis commissie. Op de maandagmiddag zorgen een groep vrijwilligers voor het schoonmaken van ons clubgebouw. Hiervoor geldt dat we nog wel een aantal vrijwilligers kunnen gebruiken om eens in de vier weken het clubhuis schoon te maken. Gemiddeld duurt dit ca. twee uren. Omdat de vrijwilligers die schoonmaken vooral ouders van jeugdleden zijn, zouden we graag zien dat ook echtgenote's of ouders van seniorleden zich hiervoor aanmelden. Heeft u hiervoor belangstelling, dan kunt u zich aanmelden bij het hoofdbestuur.

Materiaal & onderhoudscommissie

Zoals de naam al doet vermoeden zorgt de materiaal & onderhoudscommissie voor het materiaal en doet het onderhoud aan gebouwen en terreinen. Deze groep bestaat voornamelijk uit personen die overdag wel wat tijd over hebben (o.a. gepensioneerden, vutters, e.d.) en met elkaar er voor zorgen dat het sportcomplex er verzorgd uit ziet.

De taken zijn onderling verdeeld, zo worden de kleedkamers schoon gehouden, een verfje over de muren indien nodig, gras maaien, de buitenkant van de kantine of kleedkamer gereinigd, de velden gekalkt, onkruid gewied, de bestrating geveegd, noem maar op. Vanzelfsprekend staan er wekelijks een aantal vaste werkzaamheden op het programma, de rest wordt bepaald afhankelijk van de beschikbaarheid van de vrijwilligers.

Het motto: Gezellig met elkaar bezig. Indien er nog personen zijn die ook wel iets in dit kader willen doen, die zijn van harte welkom. Kom eens een kijkje nemen of informeer bij de contactpersoon van deze commissie

Sponsorcommissie

Het doel van de sponsorcommissie is om door middel van financiële bijdragen van particulieren en/of bedrijven de gehele Sportvereniging Marum meer financiële draagkracht te geven. Daarnaast geeft men bovengenoemde sponsoren als tegenprestatie een uitgebreid scala aan mogelijkheden om zichzelf en/of hun bedrijf te presenteren. Onderstaand enkele mogelijkheden:

* Platinaponsor
* Hoofdponsor
* Co-sponsor
* Sub-sponsor
* Kledingsponsor
* Reclamebordsponsor
* 100 % SV Marum

Aangezien de sponsorcommissie als enige gerechtigd is binnen het bestuur van de S.V. Marum zich naar buiten toe te presenteren, is de kans minimaal dat potentiële sponsors benaderd worden door anderen dan de sponsorcommissie. Dit voorkomt veel ellende.

Om een vereniging draaiende te houden is het bedrijfsleven niet meer weg te denken uit de begroting. Vandaar ook dat wij zeer content zijn met het grote aantal mensen dat ons door middel van bovenstaande sponsorzaken financieel steunt. Onze doelstelling is om het aantal nu aanwezige sponsoren vast te houden en indien mogelijk uit te breiden, maar met als belangrijkste voorwaarde dat kwaliteit voor kwantiteit gaat.

Wij hopen dat alle mensen die dit lezen tevreden zijn hoe de S.V. Marum met zijn sponsors omgaat. Mocht dit niet zo zijn, of heeft u vragen of opmerkingen dan zijn wij te allen tijde bereid hier met u over te praten.

Klik hier voor de contactpersoon van de sponsorcommissie